Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
www.piethein.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles www.piethein.dk indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
Klik her for at udfylde en reklamationsformular online
Piet Hein Trading ApS
Mandalvænget 5
5500 Middelfart
Email:
info@piethein.com
Varereturnering
foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker
sendt pr. efterkrav. Ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende
informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse,
registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan
foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.